تبلت ایکس باکس مایکروسافت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 20 آبان 1391
بازدید : 316
نویسنده : Arash

تبلت بازی مایکروسافت
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، براساس اخبار منتشره در روز سه شنبه شرکت مایکروسافت قصد دارد تبلت ایکس باکس خود را به بازار عرضه کند اما آیا کاربران طرفدار بازیهای کامپیوتری و مخصوصاٌ ایکس باکس از این تبلت ۷ اینچی که نام ایکس باکس را یدک میکشداستقبال خواهند کرد؟

بر اساس اعلام کارشناسان ممکن است این محصول جدید مایکروسافت با استقبال زیادی رویرو نشود اما گام بزرگی برای شرکت مایکروسافت است تا به قالبهای سنتی سرگرمی پایان دهد و تبلت بازی جدیدی به بازار عرضه کند. اکنون شرکت مایکروسافت بواسطه کنسول بازی ایکس باکس ۳۶۰ عرصه بازیهای دیجیتال را از آن خود کرده است.

به عقیده مایکل پچر، محقق بازیهای کامپیوتری، مایکروسافت تبلت ایکس باکس خود را بر اساس تواناییهای بالای برند ایکس باکس تولید میکند و تقریباٌ ۷۵ درصد بازیهای ایکس باکس را در تبلت خود قرار خواهد داد. بر اساس اخبار تایید نشده این تبلت در ماه ژوئن ۲۰۱۳ به بازار عرضه میشود. بر اساس اعلام مایکروسافت تبلت ایکس باکس به هیچ وجه جای کنسول بازی ایکس باکس ۳۶۰ را نخواهد گرفت اما گام بزرگی در راستای تحول ساختار تبلتها و اسمارتفونها خواهد بود. حال شرکت مایکروسافت به دنبال آن است تا ویژگی خاصی در این تبلت قرار دهد تا مشتریان به خرید آن ترغیب شوند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com